ALCASYS a konference Call Centra 13.11.2019

&nbps;

 

ALCASYS a konference Call Centra 

Ve čtvrtek 13. listopadu 2019 se koná v hotelu Clarion Congress Hotel v Praze již 19. ročník konfercence Call Centra. Letošním klíčovým tématem bude Život v době automatizace a robotizace. 

I letos je ALCASYS stříbrným partnerem této významné oborové události. Kateřina Šuvarinová z T-Mobile v přednášce "Jazyková škola pro virtuální asistenty – jak dopadlo vysvědčení?" naváže na naši loňskou prezentaci o virtuálním asistentovi, na jehož “výrobě” se podílíme, a pohovoří o praktických zkušenostech z pohledu zákazníka. Řekneme si, jak to s výkonností asistentky vypadá. Které činnosti jí jdou dobře, co je lepší nechat na lidech? Podíváme se i na nějaká KPI. Daří se asistentce plnit očekávání? Jaké vysvědčení asi dostane...? 

Konference proběhne Clarion Congress Hotel, Freyova 33, Praha 9. veškeré informace jsou k dispozici na stránkách:  http://callcentra.admez.cz/

Budeme rádi, když se za námi zastavíte na našem stánku, kde vám s radostí zodpovíme veškeré vaše všetečné otázky!

 Foto-Dana  Dana Čapkovičová, Business Consulting pro Kontaktní centra