Contact Center Engineer

&nbps;

Contact Center Engineer

Co děláme
Naším polem působnosti jsou technologie pro kontaktní centra, která nejsou již “jen call centra” ve kterých se zvedají telefony, ale postupně se přeměňují v klíčová oddělení komunikující se zákazníky napříč velmi širokým spektrem komunikačních kanálů. Proto naši zákazníci potřebují sofistikovaná řešení, která jim zajistí tu nejlepší možnou zákaznickou zkušenost. Tyto technologie společně s naším know-how přinášíme ve spolupráci s celosvětově významnými technologickými společnostmi, mezi které patří Genesys, Alcatel, Avaya, Nuance, NICE a Microsoft.

Kdo jsme a koho hledáme
Jsme malý tým s rodinnou atmosférou. Nesvazujeme se složitými procesy, navzájem si nasloucháme, a když se na něčem dohodneme, na nic nečekáme a jdeme rovnou na věc. Naším mottem je, že spokojení zaměstnanci dělají spokojené zákazníky.
Za poslední rok jsme si vybojovali svou pozici na trhu a chceme dále růst. Proto hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á by nás v našem rozletu podpořil/a a byl ochotný či ochotná se učit novým věcem. Zajistíme, že se naučíš vše, co ke své práci potřebuješ.

Co budeš dělat
Budeš pracovat na komplexních projektech a mít na starosti:
• Sběr a analýzu požadavků
• Návrh, implementaci a testování nových řešení
• Podporu řešení po uvedení do živého provozu

Co musíš znát
Očekáváme, že budeš mít zkušenost s některou technologií pro kontaktní centra. Znalost produktů Genesys je obrovskou výhodou.

Dále od Tebe očekáváme
• Solidní IT background (OS Windows, UNIX (Solaris), Linux, MSSQL, Oracle, Apache Tomcat, TCP/IP)
• Logické / analytické myšlení
• Vynikající komunikační dovednosti, zaměření na zákazníka a proaktivní přístup
• Schopnost přijmout zodpovědnost a samostatně se rozhodnout v rámci své odpovědnosti
• Takovou znalost angličtiny, aby sis mohl/a přečíst dokumentaci
Zkušenost s programováním (.NET, JAVA), XML/XSLT, Web Services, SOAP je pak dalším velkým plusem.

Na oplátku nabízíme
• Odpovídající platové ohodnocení
• Prostor k dalšímu profesnímu i osobnímu rozvoji a poznávání nových technologií
• Práci na zajímavých projektech (integrace CTI řešení) pro velké i malé zákazníky
• Možnost práce na zkrácený úvazek s variabilním rozložením pracovní doby
• Služební automobil, mobilní telefon, notebook, možnost práce z domova, firemní akce
• Smlouva na dobu neurčitou
• Kancelář v těsné blízkosti metra

Pokud Tě naše nabídka zaujala a chtěl/a bys vědět více, neváhej mi zavolat na +420 739 779 977 (Petr Hybš) nebo mi napiš na petr.hybs@alcasys.eu.