Cloud

 

Cloud přináší rychlost, efektivnost a pružnost

Kontaktní centra a komunikační systémy v cloud prostředí přináší rychlost při budování, efektivnost a pružnost v provozu. Zároveň odlehčí vaší společnosti od potřeby spravovat technologie ve vlastní režii a vlastních prostorách při při stejné funkčnosti jako nabízejí „in-house“ řešení.

04

Proč cloud?

01

Rychlé spuštění služby dostupné odkudkoliv, „pay per use“.

02

Nižší pořizovací nároky, nižší náklady na provoz systémů, nižší náklady na zabezpečení vysoké dostupnosti služby.

 
03

Vysoká dostupnost služby, všechna potřebná média dostupná z více zdrojů, připojení více cestami, virtualizace umožňující zálohování…

04

Nižší nároky na provoz systémů, obnovu hardware, updaty a upgrady software, bezpečnost a dostupnost služby.

logo-hp.png

Reference

Společnost zabývající se vývojem technologií

Při řešení dostupnosti naší technické podpory pro jednoho z našich klientů jsme potřebovali v krátkém čase zabezpečit nasazení systému kontaktního centra ve více lokalitách s co nejmenším dopadem na naší současnou infrastrukturu. Proto jsme se rozhodli pro využití služeb Cloud Contact Centra Alcasysu, který nám poskytuje všechny výhody kontaktního centra, jeho vysokou dostupnost i nahrávání hovorů. Díky cloudovému řešení jsme minimalizovali investiční náklady a získali jsme možnost flexibilně pracovat s naší technickou podporou i v případě nárůstu požadavků na počet operátorů.

Igor Stetulič, Country ITO
Delivery Executive