Genesys Pure Cloud

&nbps;

 

Genesys Pure Cloud

Genesys PureCloud je novým přírůstkem do naší nabídky řešení. Tato platforma eliminuje potřebu více systémů a aplikací. Jedná se o řešení typu vše v jednom, které poskytuje jednotnou kvalitu a zážitek napříč všemi komunikačními kanály. Používá společné směrovací rozhraní pro různé typy interakcí, tedy hlas, chat, email, SMS a další, takže je možné snadno ovládat využití a vytížení agentů. Zároveň je možné zajistit, aby konverzace byly doručeny agentům, kteří jsou nejlépe vybaveni a připraveni pro práci s nimi. Snadno lze kombinovat real-time (hlasové hovory a chat) a asynchronní konverzace (textové zprávy, e-mail a sociální média), to vše při minimální potřebné době na školení.

Jedná se o cloudové řešení postavené na technologii Amazon Web Services (AWS). Jde tedy o bezpečné prostředí, které se svým výkonem vždy přizpůsobí potřebám zákazníka, bez nutnosti vlastnit drahý a na údržbu náročný hardware.

icon-modern

Moderní komunikační řešení na dosah

Inteligentní směrování komunikace pro všechny kanály, interaktivní skripty pro Customer Experinece (CX) týmy, business data, real-time a historické sledování - to vše, a mnoho dalšího v jednom moderním řešení.

icon-ease

Jednoduché použití 

 Veškerá funkcionalita moderního call centra je dostupná přes moderní a intuitivní grafické rozhraní, přímo z prohlížeče.

 

icon-server

Stačí jediný server

Na rozdíl od tradičního call centra, které vyžaduje komplexní podpůrnou infrastrukturu a často náročná síťová  nastavení, PureCloud vyžaduje pouze jediný, téměř bezúdržbový, integrační server.

icon-smart-graph

Inteligentní přehledy

PureCloud z dostupných dat o provozu automaticky vytváří interaktivní přehledy - od celkových přehledů na nejvyšší úrovni až po detailní analýzy. Manažeři kontaktního centra tak mají možnost pružně reagovat na aktuální situaci. 

icon-buy

Víte co nakupujete

Licence jsou rozděleny do tří úrovní podle nabízených služeb a potřeb vaší organizace. 

 

icon-work-people

Práce s lidmi, pro lidi

Integrované kooperační aplikace umožňují vašim zaměstnancům spolu efektivně komunikovat pomocí telefonu a chatu, vést videohovory a telekonference či sdílet jiné zdroje, čímž usnadňují rychlé řešení požadavků zákazníka.

icon-remote

Přístup kdykoli, odkudkoli

Není třeba nic instalovat, uživatelé se mohou k systému bezpečně připojit i z pohodlí domova - včetně hlasových služeb. (Podpora: Chrome + Firefox).

icon-skalovatelnost

Škálovatelnost

Cloudová infrastruktura na bázi Amazon Web Services zajistí přidělení systémových zdrojů, kolik je potřeba. Zároveň umožňuje jednoduché zakoupení dodatečných licencí a služeb v závislosti na měnících se potřebách vašeho call centra - a to během okamžiku. 

icon-ease-connect

Jednoduché napojení na systémy 

PureCloud již v základu podporuje integrace s množstvím CRM aplikací, např. SalesForce a Zendesk, či autentifikaci přes MS Active Directory. Dále nabízí RESTful API s možností vysoké míry zabezpečení, které umožňuje jednoduchou integraci s dalšími podnikovými systémy. 

 

Petr-cervena-200x204-150x153      Petr Hybš, Business Development Manager