Junior Contact Center Engineer

&nbps;

Junior Contact Center Engineer

Co děláme
Naším polem působnosti jsou technologie pro kontaktní centra, která již nejsou již “jen call centra” ve kterých se zvedají telefony, ale postupně se přeměňují v klíčová oddělení, komunikující se zákazníky napříč velmi širokým spektrem komunikačních kanálů. Proto naši zákazníci potřebují sofistikovaná řešení, která jim zajistí tu nejlepší možnou zákaznickou zkušenost. Tyto technologie, společně s naším know-how, přinášíme my ve spolupráci s celosvětově významnými technologickými společnostmi, mmezi které patří Genesys, Alcatel, Avaya, Nuance, NICE a Microsoft.

Kdo jsme a koho hledáme
Jsme malý tým s rodinnou atmosférou. Nesvazujeme se složitými procesy, navzájem si nasloucháme, a když se na něčem dohodneme, na nic nečekáme a jdeme rovnou na věc. Naším mottem je, že spokojení zaměstnanci dělají spokojené zákazníky.
Za poslední rok jsme si vybojovali svou pozici na trhu a chceme dále růst. Proto hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á by nás v našem rozletu podpořil a byl/a ochotný (či ochotná) se učit novým věcem. Zajistíme, že se naučíš vše, co ke své práci potřebuješ.

Co budeš dělat
Budeš pracovat na komplexních projektech a mít na starosti:
• Sběr a analýzu požadavků
• Návrh, implementaci a testování nových řešení
• Podporu řešení po uvedení do živého provozu

Co bys měl nebo měla znát
Měl/a bys mít IT background (tedy znát např. OS Windows, UNIX (Solaris), Linux, MSSQL, Oracle, Apache Tomcat, TCP/IP) nebo mít zkušenost s technologiemi pro kontaktní centra. Výhodou pak je znalost produktů Genesys nebo zkušenost s programováním.

Dále od Tebe očekáváme
• Logické / analytické myšlení
• Vynikající komunikační dovednosti, zaměření na zákazníka a proaktivní přístup
• Schopnost přijmout zodpovědnost a samostatně se rozhodnout v rámci své odpovědnosti
• Takovou znalost angličtiny, aby sis mohl/a přečíst dokumentaci

Na oplátku nabízíme
• Odpovídající platové ohodnocení
• Prostor k dalšímu profesnímu i osobnímu rozvoji a poznávání nových technologií
• Možnost práce na zkrácený úvazek s variabilním rozložením pracovní doby
• Mobilní telefon, notebook, možnost práce z domova, firemní akce
• Smlouva na dobu neurčitou
• Práci na zajímavých projektech (integrace CTI řešení) pro velké i malé zákazníky
• Kancelář v těsné blízkosti metra

Pokud Tě naše nabídka zaujala a chtěl/a bys vědět více, neváhej mi zavolat na +420 739 779 977 (Petr Hybš) nebo mi napiš na petr.hybs@alcasys.eu.