Novinky

 
test

Jak „kvalita“ zabila Customer eXperience (… a pár tipů, jak ji Kvalitou podpořit)

Více
test

Stále vpřed - dva nové Genesys certifikáty do naší sbírky

Více
Našim i vašim zákazníkům chceme poskytovat ty nejlepší služby. Proto neusínáme na vavřínech a neustále se rozvíjíme. Naším nejnovějším počinem je rozšíření naší sbírky certifikací o dva nové certifikáty - Genesys Certified CIM8 Troubleshooting.
test

Hodnocení spokojenosti

Více
Z důvodu zkvalitňování našich služeb jsme pro vás připravili v rámci našeho ServiceDesku Hodnocení Spokojenosti. Vaše podněty jsou pro nás důležitým zdrojem informací a motivací pro další zlepšování našich služeb.
test

Braňte se útokům na telefonní systém

Více
V posledních týdnech jsme opět zaznamenali množící se hackerské útoky na telekomunikační systémy. Tyto útoky jsou vedené ze zahraničí a jejich cílem je využít váš systém jako bránu, přes kterou volají neznámí externí účastníci do exotických zemí.
Zobrazit dalšíArrow načíst další