Služby

 

Právě služby jsou to, čím se odlišujeme

01

Analýza

02

Návrh

03

Realizace

04

Vývoj

05

PoDpora

06

Analýza

Pochopit a rozvinout potřeby našich zákazníků je základním kamenem pro budování další spolupráce. Různorodost našich klientů nás naučila podívat se na stejnou problematiku z různých úhlů pohledu a tak pro vás umíme být inspirativním partnerem při řešení systémových i procesních otázek v rámci návrhu a následné realizace projektu.

01
07

Návrh

Postaráme se o kompletní návrh komunikačních řešení podle specifických potřeb a požadavků každého zákazníka.

Zaměřujeme se na osobitý přístup a návrh řešení přizpůsobený potřebám konkrétních klientů. Při nasazování systémů získáváme bohaté zkušenosti z různých odvětví a poznáváme jejich specifika, která pro převádíme do konkrétního návrhu řešení.

08

Vývoj

Vyvíjíme aplikace pro kontaktní centra s důrazem na jejich vysokou spolehlivost a uživatelsky snadné užívání.

Vlastní vývojový tým nám umožňuje nabídnout zákazníkům i služby, které nejsou zahrnuty v nabídce našich partnerů. Námi vyvinuté aplikace používají desítky spokojených zákazníků a i díky nim rozšiřujeme funkční možnosti našich nosných aplikací WebGAD a WebConfig.

2
09

Realizace

Realizaci zabezpečujeme od dodávky hardwaru, instalaci standardního softwaru a přizpůsobení konfigurace na míru, až po školení a podporu při přechodu na ostrý provoz. Samozřejmostí je pro nás integrace s produkty jako SAP, Siebel, MS CRM, Salesforce a s jinými aplikacemi.

Potřeby, které nepokrývají řešení našich klíčových technologických partnerů, umíme zabezpečit vlastním vývojovým týmem.

10

Podpora

Poskytujeme kompletní technickou podporu provozu systémů – konzultace, on-line a on-site podporu, stejně jako servisní pokrytí 24/7.

Nárůst počtu zákazníků a růst komplexnosti poskytovaných služeb si vyžádal založení specializovaného  týmu podpory za účelem udržení kvality služeb spolu s osobním přístupem, na který jsou naši zákazníci zvyklí.

11

ServiceDESK

Service DESK slouží k zadávání požadavků, sledování průběhu jejich řešení a uchování kompletní historie pro každého zákazníka.

Věříme, že standardizace poskytování servisních služeb podle ITIL přináší větší přehled pro zákazníky v servisních požadavcích, zabezpečí doručení požadavku na servis nejlepším dostupným expertům a zároveň zachová i námi preferovaný osobní přístup a kvalitu služeb.

logo-procare

Reference

Síť moderních zdravotnických zařízení

Od 1. února 2011 provozujeme kontaktní centrum na platformě Genesys formou technologického outsourcingu se společností Alcasys. Díky přechodu na platformu Genesys – Alcatel-Lucent OXE a integraci WebGAD-u s naším CRM Workflow se práce operátorů značně zjednodušila a zrychlila. Zároveň můžeme vyřešit během jedné hodiny více hovorů se stejným počtem operátorů. Klienti tento krok oceňují zejména díky výraznému snížení doby vyřešení jejich požadavků. Přes Genesys v současnosti řešíme kromě hovorů také emaily, SMS, outboundové kampaně, webové objednávky, či volání přes SKYPE.

procare.sk