Speech Analytics

&nbps;
 

SPEECH ANALYTICS - nekontrolujte náhodně, kontrolujte systematicky

Našim cílem je spokojený zákazník, jak náš (vy), tak váš. Proto neustále hledáme nové technologie a řešení, které nám pomohou dosáhnout našich společných cílů. Nejnovější přírůstkem do našeho portfolia jsou produkty od společnosti Phonexia (www.phonexia.com).

Phonexia je česká firma specializující se na řečové technologie - Speech Analytics pro automatickou analýzu obsahu nahrávek a Voice Biometrics pro spolehlivou identifikaci volajících. 

Produkty Phonexia jsou modulární, a proto je možné pro každého zákazníka připravit balíček na míru jeho konkrétním potřebám. Jsou nabízeny v modelu pay-per-use, tedy platíte opravdu jen za to, co potřebujete a využíváte

Další výhodou technologie Speech Analytics od Phonexia - oproti jiným podobným řešením na trhu je, že jakožto česká firma mají češtinu v malíčku a to nejen tu obecnou, ale i odbornou z oblasti energetiky, financí, IT a Telco. Pokud obsluhujete zákazníky i v jiných jazycích, tak nezoufejte. Produkty od Phonexia rozumí i slovenštině, angličtině, francouzštině, italštině, holandštině, němčině, španělštině, polštině, ruštině, arabštině a čínštině.

IMG-1580

Speech Analytics přináší kontaktním centrům zcela nové možnosti v oblastech zlepšování kvality služeb, rozvoje zaměstnanců, zvýšení prodejního potenciálu a optimalizace business procesů.

 

Základními komponentami Speech Analytics jsou moduly pro přepis řeči do textu (Speech-To-Text), fonetické hledání klíčových slov (Keyword Spotting), rozpoznání jazyka (Language Identification), identifikace pohlaví mluvčího (Gender Identification) a odhad věku (Age Estimation).

  • Upozorní vás na hovory vyžadující vaši pozornost, takže už nebudete ztrácet čas posloucháním náhodně vybraných nahrávek a hledat tak jehlu v kupce sena.
  • Zkontroluje, zda hovory splňují formální požadavky (např. smlouvy hlasem) a označí ty, kde požadavky naplněny nejsou. Vy pak můžete proaktivně podniknout nápravnou akci.
  • Snadno najde oblasti ke zlepšení – individuální komunikační dovednosti, znalost produktů, neefektivní proces či prodlevy v odpovědích informačního systému. 
  • Rozezná úspěšný a neúspěšný hovor a pomůže vám zjistit co na vaše zákazníky či prospekty platí a co je naopak slepou uličkou. 
  • Poskytne cenné vstupy pro analýzu dlouhodobých trendů a pomůže vám tak optimalizovat plánování provozních kapacit.
  • Prozradí vám, proč zákazníci právě teď volají a tím vám dá možnost rychle a proaktivně reagovat na vzniklé situace. 
  • Zjistí, kdo je váš zákazník a pomůže vám lépe cílit kampaně a personalizovat nabídky.
  • Rozpozná obsah hovoru a doplní střípky do mozaiky historie zákazníka.

 

Foto-Dana   Dana Čapkovičová, Business Consulting pro Kontaktní centra