Novinky z balónu

Pro správná strategická rozhodnutí potřebujete nadhled. Proto čas od času píšeme o technologiích, projektech a produktech, o kterých byste měli vědět.

Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách

Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách
Čti více

Jak umělá inteligence zvyšuje úroveň call center

Na začátku října jsme uspořádali pár prezentací, které ilustrovaly posun v našem odvětví. Akce nesla příznačný název: Budoucnost AI v kontaktních centrech.
Čti více

Blog | Automatizace a robotizace jak ji neznáte

Období pandemie bylo zatěžkávajícím testem pro mnohé firmy s kontaktními centry. Stále vedou boj s neuvěřitelným náporem volajících, mailujících nebo chatujících zákazníků. Jelikož mnohé pobočky firem byly kvůli opatřením zavřené, zákazníci neměli jinou možnost.
Čti více

Jak stoupla dovolatelnost na infolinku o 11 procent po implementování řešení.

Případová studie s AHOJ!
Čti více

Blog | Proč je důležitá pozitivní zákaznická zkušenost?

Abyste doručovali dobré výsledky, musíte pochopit potřeby zákazníka. Ty jsou na prvním místě. U mnohých fráze, u druhých povinná jízda z donucení trhu. Ideální je, když potřeby zákazníka definuje firma jako přirozený přístup k podnikání. Zároveň poskytuje zákaznickou zkušenost a tu vnímají jako značku na trhu.
Čti více

Blog | Co znamená pro firmu zavádět omnichannel?

Podnikání nám přináší denně nové výzvy. Zákazník však nepočká, než vy na ně zareagujete. Chce vyřídit požadavek rychle, efektivně a ke své spokojenosti. Jak dosáhnout toho, aby byli všichni spokojeni?
Čti více

Blog | Získejte náskok před konkurencí! 10 trendů v kontaktních centrech

Kontaktní centra se změnila. Čelí novým výzvám, a to zejména z hlediska zákaznického chování, potřeb a nových technologických trendů. Firmy se tomu musely přizpůsobit a zároveň se vyrovnat s novými skutečnostmi. Chytrá řešení patří mezi top trendy budoucnosti. Pojďte se podívat na další žhavé novinky!
Čti více

Blog | 6 důvodů, proč je Omnichannel žádaným řešením pro kontaktní centra

Přečtěte si 6 benefitů, které může firma získat zavedením Omnichannel kontaktního centra do zákaznické podpory.
Čti více

Video | Prostředí agenta – agentská webová aplikace

Aplikace mohou být složité, nepřehledné. Nechceme, aby naši agenti z prostředí aplikace měli bolesti hlavy.Jak vypadá ideální agentská webová aplikace?
Čti více

Video | Omnichannel kontaktní centrum

Existuje způsob, jak spravovat firemní systémy v jedné aplikaci? Řešení Omnichannel je jasnou odpovědí.
Čti více

Pojďme komunikovat

Společně najdeme cestu, jak dosáhnout vašich cílů.

Kontaktujte nás