Zefektivníme vaši péči o zákazníky

Investice do zákazníků se vrací rychle. Vyberte si řešení, které vám umožní se postarat kvalitně a efektivně o vaše zákazníky.

Naplánujte si konzultaci

Vybraní zákazníci

Budoucnost zákaznické podpory je automatizovaná, ale stále personalizovaná

Odlehčete týmu zákaznické podpory od neefektivních a opakovaných činností. Dejte jim prostor ke snadnému dosažení cílů, ať už je to efektivní obsluha tisíců požadavků nebo zvyšovaní spokojenosti zákazníků.

Věnujte se zákazníkům,
ne operativě

Integrace všech dat a interakcí zákazníka do přehledné aplikace zásadně usnadní budování vztahů.

Budujte efektivní
procesy a plňte cíle

Reporting v reálném čase vám ukáže kvalitu, výkon i vytíženost vašich lidí. Všechno důležité tak máte pod kontrolou.

Nestarejte se o řešení,
to nechte na nás

Zanalyzujeme vaše potřeby a vyskládáme řešení z ověřených špičkových technologií,     s lokální podporou a dohledem 24/7.

Tento button neviem zmazať

Proč si vybrat Alcasys?

Ať je vás 5, nebo 500, pomůžeme vám

Navrhneme řešení na míru,
opravíme místa, kde to skřípe

Řešení nainstalujeme, otestujeme a ručíme za jeho provoz 24/7

Zaškolíme tým a odevzdáme tipy a triky na zefektivnění práce

Poskytneme podporu ve slovenštině, češtině a angličtině

Propojíme komunikační nástroje s interními systémy

Připravíme akční plány na zvýšení efektivity

 

„Díky řešení od ALCASYS začali naši agenti pracovat efektivněji. Při zachování stejného počtu agentů na lince zákaznické podpory umíme poskytovat služby většímu počtu zákazníků.“


Ing. Branislav Horeháj
Výkonný ředitel HOUR

Ing. Branislav Horeháj

Výkonný riaditeľ HOUR

Jak vypadá spolehlivá a efektivní zákaznická podpora s pomocí nejmodernejších technologií

360° pohled na zákazníka na jednom místě

Zákazník chce mít pocit, že si povídá s člověkem, který ho zná. S člověkem, který ví, proč naposledy volal. A nechce opakovat údaje, které už vypsal do formuláře na stránce. Proto potřebujete mít tyto informace okamžitě po ruce.

Benefity, které získáte

Kompletní historie příchozích a odchozích interakcí (hovorů, e-mailů, chatů…) každého zákazníka.

Při hovoru vidí agent i všechy nevyřešené požadavky zákazníka.

Integrace s CRM, ERP a dalšími systémy.

Analýzy obsahu konverzací nebo i emocí zákazníků.

Efektivní a kvalitní zpracování interakce v kontextu zákaznické historie.

„Díky přechodu na platformu Genesys – Alcatel-Lucent OXE a integraci WebGAD-u s naším CRM Workflow se práce operátorů značne zjednodušila, což klient pocítí výrazným snížením doby odbavení jeho požadavku.“

Osobní přístup s podporou technologií

Zákazníky dokážete obsloužit rychleji a kvalitněji zároveň. Vybavíte víc požadavků za hodinu a zároveň budujete personalizované vztahy. To všechno díky automatizaci.

Benefity, které získate

Možnost rozšířit týmy zákaznické podpory o virtuální kolegy – Chatboty a Voiceboty.

Umělá inteligence (AI) rozpozná zákazníkův požadavek a dá mu odpověď, případně ho přesměruje na vhodného agenta.

Propojení AI se znalostní bází i CRM přináší kvalitní personalizovanou zákaznickou podporu.

Voicebot umí se zákazníkem komunikovat i hlasem díky automatickému převodu textu na řeč a naopak.

Biometrické technologie umí automaticky potvrdit identitu zákazníka a zjistit předchozí chování.

Možnost proaktivně oslovit zákazníka s personalizovanou nabídkou.

dfgfg

„Díky Alcasys jsme vybudovali moderní Klientské centrum pro širokou veřejnost i vlastní odbytovou síť. Centrum je vybavené nejnovější technologií na platformě Genesys a podporuje všechy komunikační kanály (hlas, e-mail, fax, SMS, web, záznamník). Funkcionality systému ušité nám na míru umožňují zabezpečit vysoký stupeň flexibility a bezpečnosti, zvýšit dovolatelnost a zrychlit zpracování příchozích interakcí.“

  

Mgr. Katarína Májeková
​Head of Client Services Department

Věnujte čas zákazníkovi, ne klikání

Rychlost řešení požadavku patří mezi nejdůležitější faktory zákaznické spokojenosti. Díky zpracování interakcí ze všech kanálů v jedné aplikaci odpovíte na dotazy rychleji a kvalitněji.

Benefity, které získáte

Jedna aplikace pro komunikaci se zákazníky, kterou zvládne používat kdokoliv.

Okamžitý přístup do historie komunikace.

Skripty, nápověda a znalostní báze po ruce, které našeptávají a urychlují řešení dotazu.

Umělá inteligence (AI), která našeptává podle kontextu hovoru a historie.

Předpřipravené šablony reakcí na nejčastější dotazy.

Automatické hodnocení a kategorizace konverzací podle témat pro budoucí analýzy.

Zastupitelnost členů týmu díky sdíleným informacím i know-how.

„Se společností Alcasys jsme rešili technologickou výměnu prvků kontaktního centra a implementaci nových služeb, jako jsou outbound hovory, e-mailová komunikace, chat a integrace kontaktního centra s CRM systémem. Jednou z výzev celého projektu bylo propojení existující infrastruktury s novými prvky tak, aby nebyl ovlivněn běžný provoz, což se podařilo a celý přechod na novou technologii proběhl hladce a komfortně.“

 
Mgr. Richard Stránský
​Customer Centre Director

Měřte, sledujte, zlepšujte

Rozhodujte se na základě faktů, ne pocitů. V reportech uvidíte, proč vás zákazníci najčastěji kontaktují, jak dlouho trvá je obsloužit i kteří členové týmu jsou nejefektivnější. Sledováním trendů zvládnete rychle identifikovat příležitosti ke zvýšení efektivity.

Benefity, které získáte

Záznamy zvládnete analyzovat z pohledu obsahu, témat i emocí.

Detailní přehled vytíženosti týmu v reálném čase.

Dokážete vyhodnotit výsledky změn v procesech a zlepšovat se v čase.

Nasbíraná data můžeme propojit do vašeho datového skladu nebo business intelligence rešení.

24/7 monitoring umožňuje okamžité řešení vzniklých problémů.

Vysoká bezpečnost
zákaznických dat

Data vašich zákazníků jsou vždy v bezpečí.   S daty pracujeme v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů včetně GDPR.

100% dostupnost
a spolehlivost

V případě poruchy se řešení automaticky překlopí na záložní instanci. A my jsme na telefonu, abychom problém okamžitě odstranili.

Škálovatelnost
a flexibilita

Řešení přizpůsobíme vaší velikosti. Když budete v průběhu sezóny potřebovat navýšit kapacity, tak je prostě navýšíme a všechno bude dokonale fungovat bez přerušení.

Pojďme komunikovat

Společně najdeme cestu, jak dosáhnout vašich cílů.

Kontaktujte nás

Případové studie

Porozumíme vašim potřebám, navrhneme vhodná rešení, dostaneme je do života a podpoříme vás během celé doby používání.


Jak stoupla dovolatelnost na infolinku o 11 procent po implementování řešení.
Případová studie s AHOJ!
Čti více
HOUR zvýšil spokojenost zákazníků díky vyšší dovolatelnosti
HOUR zvýšil spokojenost zákazníků díky vyšší dovolatelnosti
Čti více
BVS vyřeší téměř 10 000 hovorů
BVS vyřeší téměř 10 000 hovorů.
Čti více

Bez partnerů by to nešlo

Naše technologické partnery si starostlivě vybíráme. Když splní naše přísné nároky, budujeme s nimi dlouhodobé vztahy. Tak, abyste z toho benefitovali vy.