Efektivní komunikace je základ růstu

Budujeme komunikační řešení přizpůsobená vašemu byznysu a zákazníkům.

Důvěřují nám desítky firem na Slovensku a v České republice

Moderní firmy vědí, že kvalitní komunikace je klíčem k úspěchu. Přidejte se k nim

Kontaktujte nás

Jsme one-stop shop pro komunikační řešení

Naše řešení vám umožní dosáhnout vaše cíle. Díky zkušenostem získaných na stovkách velkých i malých projektů víme přesně jak optimální řešení poskládat.

Zkušenosti a know how

Konzultace, poradenství, optimalizace procesů

Analýza, design, vývoj, integrace a podpora

Bodyshop (Genesys experti, vývojáři)

Komplexní řešení pro efektivní komunikaci

Technologie

Cloud a hosting

Vývoj software

Data a analytika

Co říkají naši klienti?

 

dfdfd​

Ve spolupráci s ALCASYS zvládáme realizovat jak velké inovační nebo transformační projekty, tak i flexibilně dodávat menší změny, které jsou potřeba pro zajištění hladkého chodu call centra telekomunikačního operátora.

Jan Ťoupal
T-Mobile Czech Republic a.s.

Od roku 2004 budujeme pro firmy efektivní komunikační řešení

„Jsme se zákazníkem během celého projektu – od analýzy až po podporu v provozu. Máme stabilní a zkušený tým, který zvládá velké projekty. Ale stále jsme dost malí na to, abychom zůstali flexibilní a ochotní.“

Ján Kostka, General Manager & Zakladatel

50+
Skvělých lidí
k dispozici
300+
Zrealizovaných
projektů
20 000+
Obsloužených zákazníků
denně díky našim řešením

Petr Hybš a Ján Kostka

Případové studie

Jaké máme výsledky? Podívejte se na případové studie, ve kterých naše práce hovoří za nás.

Blog | Trendy call centier v roku 2023
Odvetvie kontaktných služieb sa neustále vyvíja. Inak tomu nie je ani v roku 2023. Pozrime sa spoločne na trendy, ktoré tento segment formujú.
Čítaj viac
Ako stúpla dovolateľnosť na infolinku o 11 percent po implementovaní riešenia.
Prípadová štúdia s AHOJ!
Čítaj viac
Dôvera obslúži 350.000 hovorov ročne
“Výzvou pre ALCASYS boli naše požiadavky, ktoré boli často šité pre nás a vyvíjali ich takpovediac od podlahy. Výsledkom boli návrhy a riešenia, ktoré dodnes aktívne využívame.” hovorí Martin Červenák, manažér odboru kontaktného centra.
Čítaj viac
BVS vyrieši takmer 10 000 hovorov
ročne automaticky a okamžite.
Čítaj viac
Moderná komunikačná infraštruktúra pre Grand Hotel Bellevue
ktorá šetrí náklady.
Čítaj viac
Technológia prispôsobená firemným procesom
zabezpečí viac ako 1 milión hovorov ročne.
Čítaj viac
Hour zvýšil spokojnosť zákazníkov vďaka vyššej dovolateľnosti
“Dnes vieme optimalizovať procesy tak, aby sme čo najefektívnejšie zabezpečili klientskú podporu bez dopadu na kvalitu.” hovorí zástupca spoločnosti.
Čítaj viac
 

Partneři, bez kterých by to nešlo

Technologické partnery si vybíráme tak, aby pomáhali našim zákazníkům efektivně komunikovat a dosahovat vytyčených cílů. Budujeme s nimi dlouhodobé vztahy, ze kterých budete těžit i vy.

Pojďme komunikovat

Společně najdeme cestu, jak dosáhnout vašich cílů.

 Kontaktujte nás