Alcatel-Lucent Rainbow

&nbps;


 Alcatel-Lucent RainbowTM  

Rádi bychom Vám představili řešení Alcatel-Lucent RainbowTM. Alcatel-Lucent RainbowTM je cloud-based služba pro enterprise řešení (Unified Communication as a Service-UCaaS), které propojuje lidi a firemní systémy. 

S hybridním cloudovým přístupem nabízí Rainbow globální řešení pro spolupráci a komunikaci s možností propojení se stávající PBX infrastrukturou. Rainbow řeší specifické potřeby firem všech velikostí. Od malých společností (SME), až po nadnárodní korporace a státní správu, které vyžadují jednotný standard komunikace v rámci svých komplexních informačních technologií, geografických oblastí enterprise architektury a intergrace.

Služby Rainbow UCaaS jsou dostupné z jakéhokoli zařízení: desktop (PC / MAC a Web) anebo mobilní smartphone (iOS a Android). Rainbow lze integrovat s produkty ALE OXO Connect a OmniPCX Enterprice, ale také s IP ústřednami třetích stran.

  Hlavní výhody Alcatel-Lucent Rainbow:

  • Posune vás ještě dále v transformaci do cloudových služeb - přináší mobilitu a otevřenou komunikaci odkudkoliv, instalace na jeden klik, jednoduché použití, rychlá adaptace uživatelů.
  • Ochráníte investici do svého existujícího PBX - hybrid cloud jednoduchým propojením s existující PBX poskytne informaci o (ne)přítomnosti ("presence"), click-to-call přes telefon, mulitmediální konference...
  • Jednoduchá integrace do vašeho podnikatelského prostředí - komunikační platforma a API služby Rainbow (CPaaS) poskytují možnosti integrace do obchodních procesů, webových stránek, mobilních aplikací a pracovních postupů vaši společnosti prostřednictvím různých rozhraní API a SDK, včetně služeb existující PBX infrastruktury.
  • Subscription model pro optimalizaci nákladů a vyšší efektivitu - platíte jen za to, co využíváte.

MAIN FEATURES 
App for PC/Nb (Windows/Mac), Smartphone (Android/ iOS), tablet (Android)
COLLABORATION 
User self-enrolment and profile management
Team collaboration (bubbles)

Up to 300 participants 

Company and public channels (broadcast news)

Create, Manage, Follow

Unlimited search (people, bubbles, channels, messages, companies)
Member network, member groups, business contacts
Guest access
Conversation management
Persistent chat (1 on 1, group chat)
Presence information
Built-in voice and video calling, screen/app sharing

Up to 30 participants

File sharing, storage

20 GB of storage

Call history
Recording (1 on 1)
Calendar information

MS Office 365 Exchange Online, Google Calendar

Microsoft Outlook plug-in (includes contact search and web/audio conference scheduling)
Microsoft Office 365/Azure Active Directory (AD) contact search
CONNECTED PBX TELEPHONY 
OmniPCX Enterprise, OXO Connect
Business phone control (with single call management)
Phone presence
Call logging
Any device (choose and control any phone)
VoIP calling (to PBX extensions, to public phone numbers)
Caller identification, user search
Second call management, 3-way call, call forwarding
Voicemail (visual interface, notifications, call)
EMBEDDED CONNECTORS 
Third-party PBX connectors (Avaya, Cisco, NEC, Mitel)
Rainbow Click2Call connector for Google Chrome
Microsoft Teams connector
SECURITY and COMPLIANCE 
Region-based data residency
Four regional platforms: EMEA, NA, APAC and CALA
Data Centers in France, Germany, Canada, Singapore, China and Sao Paulo
Data encryption at rest and in transit (AES-256)
Single Sign-On (SSO)
Administrate
Certified ISO/IEC 27001 Information Security Management System
Certified Health Data Hosting (HDS) in France
EU General Data Protection Regulation (GDPR)
ISO/IEC 27018 Protection of Personally Identifiable Information
ISO/IEC 20000-1 Information Technology Service Management
ADMINISTRATION and SUPPORT 
Digital Help Center
Company administration and control

Multiple administrators

Custom company logo, custom company banner
Usage reporting
Company domain name management
User provisioning and deprovisioning

CSV file, Microsoft Azure AD

Help desk

24/7 support with 20 minutes first response time

Uptime

99,5% guaranteed uptime SLA

Rainbow byl, mimo jiné, vybrán francouzskou vládou jako jedna ze dvou komunikačních platforem pro všechna ministerstva, města, nemocnice a firmy s majoritním podílem francouzské vlády. Rainbow stál ve výběrovém řízení proti tradičním firmám jako Gafa, Cisco a BATX a některým dalším evropským společnostem. V Belgii vybrali služby Rainbow pro Digipolis - ICT servisní firma pro města Gant a Antverpy. Ministerstvo pro digitalizaci zvolilo Rainbow jako řešení pro audio konference a webové multimediální konference.

Zaujal Vás tento produkt? Tak nám napište na info-cz(na)alcasys(tecka)eu  nebo zavolejte na +420 226 236 489.

 Ing. Stanislav Klimovský, Sales Director