content_in_prefered_language_mutation |
|
|
Kontaktní centra
Dejte vašim zákazníkům pocit výjimečnosti
Moderní kontaktní centrum je vstupní branou do společnosti a je klíčem k poskytnutí kvalitních prozákaznicky orientovaných služeb klientům. Umožňuje optimálně komunikovat s klientem pomocí různých komunikačních kanálů, poskytnout zákazníkovi stejnou zkušenost v průběhu každé komunikace. V neposlední řadě řídí činnost back-office.

Optimalizace a přidělování práce na back-office
Systém automatizovaného přidělování úloh (iWD – intelligent Workload Distribution) dohlédne, aby každá komunikace s vašimi zákazníky byla vyřízena efektivně a včas.
Systém ohlídá všechny důležité termíny, umožňuje zpracování různých typů komunikace včetně SMS, chatu, emailů, písemné komunikace, vstupů z jiných systému a jejich včasnou distribuci agentům ke zpracování.

Bezpečné ověřování hlasem

Integracekontaktního centra


All-In-One Multimedia kontaktní centra
Sjednoťte veškerou komunikaci pod jednu platformu, čímž získáte ucelenou historii komunikace s klientem a přehledný reporting práce vašich operátorů. Zároveň systém zabezpečí přidělování interakcí podle typu požadavku vždy tomu agentovi, který ho odbaví ve správném čase a pořadí.

Řízení kvality, záznam a archivace
Nahrávání hovorů umožnuje spolehlivou kontrolu a archivaci vaší firemní komunikace nezávisle na tom, zda se jedná o nahrávání agentů pouze v kontaktním centru nebo všech vašich zaměstnanců. Nahrávací systém vám nepřinese jen samotné nahrávání hovorů, ale hlavně řízení kvality realizovaných hovorů prostřednictvím hlasových analýz. Tím vám umožní zlepšování služeb pro vaše zákazníky.

Reference
finanční skupina pocházející z Německa a Rakouska
Díky společnosti Alcasys jsme vybudovali moderní Klientské centrum pro širokou veřejnost i vlastní odbytovou síť. Centrum je vybavené nejnovější technologií na platformě Genesys, což z něj dělá multimediální kontaktní centrum podporující všechny komunikační kanály (hlas, email, fax, SMS, web, záznamník). Funkce systému ušité nám na míru umožňují zabezpečit vysoký stupeň flexibility a bezpečnosti, zvýšit dovolatelnost a zrychlit zpracování přichícházejících interakcí.
Mgr. Katarína Májeková
Vedoucí oddělení klientských služeb