![](img/uploaded/nw/./10371-genesys-png-preview.png)
Cloudové řešení pro kontaktní centra. Každý rok obslouží Genesys více než 70 miliard zákaznických interakcí pro firmy ve více než 100 státech.
![](img/uploaded/nw/./10742-retia-png-preview.png)
Řešení pro nahrávání hovorů a obrazovek v kontaktním centru. Poskytuje možnosti analýzy a managementu kvality. Zabezpečuje 100% bezpečnost a soulad s GDPR
![](img/uploaded/nw/./10375-audiocodes-png-preview.png)
Lídr v oblasti poskytování hlasových komunikačních řešení na pracovišti. Využíváme jejich media gateways a síťové prvky pro hlasovou komunikaci v IP prostředí.
![](img/uploaded/nw/./10376-alcatel-lucent-png-preview.png)
Enterprise řešení pro digitální kolaboraci (hlas, video, data). V cloudu, on-premise i hybrid.
Řešení pro ověřování identity podle hlasu a přepis řeči na text. Umožňuje na základě hlasu určit demografické údaje volajícího i emocionální rozpoložení.
![](img/uploaded/nw/./10803-nuance-jpg-preview.jpg)
Pokročilé technologie pro rozpoznání a syntézu hlasu. Zároveň poskytují biometrii, která umožňuje potvrdit identitu volajícího.
![](img/uploaded/nw/./10370-avaya-png-preview.png)
Otevřené a inovativní řešení pro pozitivní customer experience. V cloudu, on-premise nebo i hybrid.
![](img/uploaded/nw/./11292-NR-440px-png-preview.png)
Aplikace pro hodnocení spokojenosti zákazníků přímo v podpisech agentů nebo po uzavření konverzace.
![](img/uploaded/nw/./10364-eleveo-png-preview.png)
Řešení, které ulehčuje spolupráci a optimalizaci práce v týmu. Využíváme jejich řešení pro zaznamenávání hovorů a kontrolu kvality.
![](img/uploaded/nw/./10367-hitachi-png-preview.png)
Řešení, která umožňují správu technologické infrastruktury díky IoT technologii.
![](img/uploaded/nw/./10738-nice-png-preview.png)
Customer Experience řešení, které využíváme pro zaznamenávání obrazovek a hovorů pro management kvality v kontaktních centrech.
![](img/uploaded/nw/./10743-stafinno-png-preview.png)
Řešení pro sběr zpětné vazby o kvalitě poskytnuté služby. Umožňuje zaznamenat a analyzovat zákaznickou zpětnou vazbu.
![](img/uploaded/nw/./10751-tovek-png-preview.png)
Hlasové analýzy pro kontaktní centra. Automaticky rozpoznají téma a vyhodnocují kvalitu hovorů.
![](img/uploaded/nw/./10746-ui-path-png-preview.png)
Partner pro automatizaci rutinních procesů v kontaktním centru. Pomáhá agentům automaticky najít dokumenty potřebné k vyřešení dotazu.
![](img/uploaded/nw/./10749-zenitel-png-preview.png)
Poskytovatel robustních řešení pro komunikaci hlasem, zřetelnou za každých okolností. Používáme v řešeních pro „Mission Critical“ systémy v dopravě.