Novinky z balónu

Pro správná strategická rozhodnutí potřebujete nadhled. Proto čas od času píšeme o technologiích, projektech a produktech, o kterých byste měli vědět.

Blog | 6 důvodů, proč je Omnichannel žádaným řešením pro kontaktní centra

Přečtěte si 6 benefitů, které může firma získat zavedením Omnichannel kontaktního centra do zákaznické podpory.
Čti více

Video | Prostředí agenta – agentská webová aplikace

Aplikace mohou být složité, nepřehledné. Nechceme, aby naši agenti z prostředí aplikace měli bolesti hlavy.Jak vypadá ideální agentská webová aplikace?
Čti více

Video | Omnichannel kontaktní centrum

Existuje způsob, jak spravovat firemní systémy v jedné aplikaci? Řešení Omnichannel je jasnou odpovědí.
Čti více

Video | Facebooková komunikace v kontaktním centru

Telefonování je nosným pilířem kontaktních center. Co by ale přineslo rozšíření obzorů na chatování a jak do toho zapadá Facebook a řešení Omnichannel?
Čti více

Pojďme komunikovat

Společně najdeme cestu, jak dosáhnout vašich cílů.

Kontaktujte nás