Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách
Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách
Čti více
Jak umělá inteligence zvyšuje úroveň call center
Na začátku října jsme uspořádali pár prezentací, které ilustrovaly posun v našem odvětví. Akce nesla příznačný název: Budoucnost AI v kontaktních centrech.
Čti více
Blog | Automatizace a robotizace jak ji neznáte
Období pandemie bylo zatěžkávajícím testem pro mnohé firmy s kontaktními centry. Stále vedou boj s neuvěřitelným náporem volajících, mailujících nebo chatujících zákazníků. Jelikož mnohé pobočky firem byly kvůli opatřením zavřené, zákazníci neměli jinou možnost.
Čti více
Jak stoupla dovolatelnost na infolinku o 11 procent po implementování řešení.
Případová studie s AHOJ!
Čti více
Blog | Proč je důležitá pozitivní zákaznická zkušenost?
Abyste doručovali dobré výsledky, musíte pochopit potřeby zákazníka. Ty jsou na prvním místě. U mnohých fráze, u druhých povinná jízda z donucení trhu. Ideální je, když potřeby zákazníka definuje firma jako přirozený přístup k podnikání. Zároveň poskytuje zákaznickou zkušenost a tu vnímají jako značku na trhu.
Čti více