Novinky z balónu

Pro správná strategická rozhodnutí potřebujete nadhled. Proto čas od času píšeme o technologiích, projektech a produktech, o kterých byste měli vědět.

Blog | Co znamená pro firmu zavádět omnichannel?

Podnikání nám přináší denně nové výzvy. Zákazník však nepočká, než vy na ně zareagujete. Chce vyřídit požadavek rychle, efektivně a ke své spokojenosti. Jak dosáhnout toho, aby byli všichni spokojeni?
Čti více

Blog | Získejte náskok před konkurencí! 10 trendů v kontaktních centrech

Kontaktní centra se změnila. Čelí novým výzvám, a to zejména z hlediska zákaznického chování, potřeb a nových technologických trendů. Firmy se tomu musely přizpůsobit a zároveň se vyrovnat s novými skutečnostmi. Chytrá řešení patří mezi top trendy budoucnosti. Pojďte se podívat na další žhavé novinky!
Čti více

Blog | 6 důvodů, proč je Omnichannel žádaným řešením pro kontaktní centra

Přečtěte si 6 benefitů, které může firma získat zavedením Omnichannel kontaktního centra do zákaznické podpory.
Čti více

Video | Prostředí agenta – agentská webová aplikace

Aplikace mohou být složité, nepřehledné. Nechceme, aby naši agenti z prostředí aplikace měli bolesti hlavy.Jak vypadá ideální agentská webová aplikace?
Čti více

Video | Omnichannel kontaktní centrum

Existuje způsob, jak spravovat firemní systémy v jedné aplikaci? Řešení Omnichannel je jasnou odpovědí.
Čti více

Pojďme komunikovat

Společně najdeme cestu, jak dosáhnout vašich cílů.

Kontaktujte nás