![](img/uploaded/./11418_AS-zssr2023-titulka-cithumbbig.png)
Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách
Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách
Čti více
![](img/uploaded/./11401_pozvanka-blok-1--cs-cithumbbig.png)
Jak umělá inteligence zvyšuje úroveň call center
Na začátku října jsme uspořádali pár prezentací, které ilustrovaly posun v našem odvětví. Akce nesla příznačný název: Budoucnost AI v kontaktních centrech.
Čti více
![](img/uploaded/./11399_omnichannel-1-1920x1080-cs-cithumbbig.jpg)
Blog | Automatizace a robotizace jak ji neznáte
Období pandemie bylo zatěžkávajícím testem pro mnohé firmy s kontaktními centry. Stále vedou boj s neuvěřitelným náporem volajících, mailujících nebo chatujících zákazníků. Jelikož mnohé pobočky firem byly kvůli opatřením zavřené, zákazníci neměli jinou možnost.
Čti více
![](img/uploaded/./11371_AS-coverPhoto-caseStudyAhoj-v2-cs-cithumbbig.png)
Jak stoupla dovolatelnost na infolinku o 11 procent po implementování řešení.
Případová studie s AHOJ!
Čti více
![](img/uploaded/./11349_Preco-je-dolezita-pozitivna-zakaznicka-skusenost-cs-cithumbbig.png)
Blog | Proč je důležitá pozitivní zákaznická zkušenost?
Abyste doručovali dobré výsledky, musíte pochopit potřeby zákazníka. Ty jsou na prvním místě. U mnohých fráze, u druhých povinná jízda z donucení trhu. Ideální je, když potřeby zákazníka definuje firma jako přirozený přístup k podnikání. Zároveň poskytuje zákaznickou zkušenost a tu vnímají jako značku na trhu.
Čti více
![](img/uploaded/nw/./10386-Bez-nazvu-1-jpg-preview.jpg)