Banky dnes čelí rychlým změnám na trhu, ať už jde o rostoucí zákaznická očekávání, nebo o výrazný úbytek fyzických poboček. Aby si finanční instituce udržely konkurenceschopnost, je nutné, aby začaly brát jako strategickou prioritu zákaznickou zkušenost (CX).
Moderní cloudové omnichannel platformy pro řízení zákaznické zkušenosti (CX), dokáží výrazně zlepšit komunikaci bank s klienty napříč kanály a přinést jim tak znatelnou konkurenční výhodu.
Digitální éra neznamená konec poboček, ale jejich transformaci
Benefity digitální transformace
Zákaznická zkušenost se stává klíčovým faktorem, díky kterému mohou banky získat náskok v digitální době. Právě schopnost přizpůsobit se očekáváním klientů a nabídnout jim rychlé, dostupné a empatické služby rozhoduje o tom, kdo bude v konkurenčním prostředí úspěšný.
V Alcasys jsme certifikovaným partnerem světově uznávaného řešení Genesys Cloud a více než 20 let navrhujeme a implementujeme řešení zákaznické zkušenosti na míru. Naším cílem je dodávat technologie, které se skutečně osvědčí v praxi a přinášejí konkrétní výsledky. Neváhejte se na nás obrátit i vy.