
Růst zákaznické spokojenosti

Růst zákaznické spokojenosti
MED-ART, spol. s r.o. je velkodistributor léků s celoslovenskou působností, zabezpečující služby ze 4 distribučních center – Bratislava, Nitra, Banská Bystrica, Prešov. Společnost působí na trhu od roku 1991, v roce 2019 dosáhla tržeb ve výši 347 mil.
Zvýšení spokojenosti zákazníků jsme dosáhli díky efektivním pracovním postupům implementovaným do nového call centra.
Vybudované telefonní ústředny primárně zabezpečovaly příjem objednávek a zákaznický servis pro klienty MED - ARTu. Časem základní telefonie už nedosahovala potřebné efektivity, byla nutná změna, která by vedla ke zvyšovaní kvality daných služeb a ke spokojenosti zákazníka. Rešením bylo nové call centrum.
Řešení od ALCASYS přineslo novou technologii a postupy, které vytvořily efektivní systém práce call centra. Zavedení nových procesů a aplikací přineslo značné zvýšení výkonnosti práce telesales oddělení. Pracovníci call centra vidí v agentské aplikaci informace o volajícím a díky integraci s objednávkovým systémem mohou v průběhu hovoru zadat objednávku. Řešení přináší zpětná volání i automatizaci odchozích volání podle plánů vývozu. Samozřejmostí je on-line monitoring provozu s možností operativní změny nastavení. Nahrávání společně s detailním reportingem umožňuje hodnotit kvalitu každého hovoru. Klíčové benefiny řešení je efektivní náběr objednávek a kvalitní zákaznický poprodejní servis.

„Přínos ALCASYSu je v dlouhodobém koncepčním procesu optimalizace call centra a specializované agentské aplikace NEMO. Naší snahou je přinášet parciální řešení, kterými posouváme vyšší úroveň služeb MED-ARTu.“
Ján Kostka,
General Manager ALCASYS
Zvyšující se nároky na zákaznické centrum vedly k vytvoření call centra a zavedení nových pracovních postupů. Námi navrhnutý systém využívá Outbound kampaňový management, speciálně upravený pro podporu logistických procesů, a napomáhá pracovníkům telesales zpracovat každý požadavek rychle, efektivně a s ohledem na plán rozvozů. Ročně tento tým odbaví více než 1 milion hovorů.